En nu ... het grotere werk :)
Voor wie is deze dag bedoeld?
Deze zomeraquarel is als afsluiter voor de beginnersreeksen van de lente 2026.
Zoals afgesproken voor de 2 beginnersgroepen is hier de uitnodiging voor een dagje schilderen in de zomer.
Op vrijdag 3 juli is het zover.
Ik hou die dag vrij om samen met jullie te schilderen.
We zouden starten om 10u en pauzeren om halfeen. (Breng evt je piknik mee)
Om halftwee zouden we dan opnieuw starten tot 16u.
De bedoeling is dat we zowel in de voormiddag als in de namiddag een ‘echt’ werk maken.
De ervaring van aan een aquarel door te werken, in de verschillende fasen tot het klaar is.
Dus … je gaat met 2 stukken naar huis !
We hebben 18 plaatsen evt 20. Schrijf je gauw in als je erbij wil zijn.
Bel gerust indien vragen
0476 32 11 30
Graag 25 € overschrijven voor deze dag. Koffie en koekjes inbegrepen :)
Emmaüs VZW Rekeningnr BE31 7370 1315 4455
met vermelding 'Zomeraquarel'